Saturday, December 11, 2010

Berharap dengan Sangat!

Terlalu banyak perkare2 yg terjadi sebulan due ni..membuatkan aku penat, & kadang2 rase putus ase pon ade..tapi aku tau..& aku pasti..setiap ujian dari Allah..pasti ade hikmahnye..selepas satu..satu ujian dari Nya..membuatkan aku lebih cekal..

Aku sangat berharap..ape2 yang diusehekan..ape yang aku nak..ape yang aku sayang..semue membuahkan hasil..Ya Allah..hanye kepade Nya aku memohon..

Seriusly..aku tak tau nak buat ape..:(((((...sangat2 down..

3 comments:

zFi said...

uwaaaaaa aku pun tumpang sedih. nak tumpang serumah confirm rumah kau dah sempit, rumah yang baru siap tu karang tak pasal2 aku pulak yang kena tolong bersih kan. Kalau nak tumpang sekaki, aku pun ade kaki. Hahaha

Hidayah Hanif said...

bengong ismah..hahahaaa

MamA mE'YeA said...

Jgn sedih2 sangat ....@_@,x suka tgk dayah sedih...kuatkan hati ,doa2kan smga smuanya pulih spt biasa.