Thursday, October 21, 2010

Rezeki


Kalo entry lepas ade mengisarkan tentang kawan2 aku yang mengadu pasal masalah kerja, so hari ini aku nak cerita kesah selanjutnye. Rentetan dr cerite2 mereke minggu lepas, so aku dapat tau salah due orang dr kawan2 tu dah dapat kerje baru..;))))...

YEAYYYY...TAHNIAHHHH

Seriusla aku tumpang dedue kaki happy.;)))).

Kesimpulannye, Ape2 pon yang kite nak wat dalam dunia ni, pastinye banyak dugaan kan. Kalo tak de dugaan kite takkan hargai ape yg kite dapat. Btol tak???
Memang zaman sekarang ni susah nak dapat kerje, bukan tak banyak kerje kosong atau tak banyak orang yang tak bekerje. Cume mungkin ade yang tak sesuai dengan ape yg kite nak & vice versa.
So kalo kite dapat kerje yang tak seswai ngan jiwe or whatsoever, grab je dulu. Nanti pelan2 Allah akan tunjuk kan jalan kat kite kan?
Ape2 pon kite kene berani cube mende baru, lantak p la kalo dalam dunia ni ko sorang je yang rase mende tu bagus. Nanti suatu mase nanti orang lain akan nampak jugak hasilnye.;))))

Good luck again..semoge semuanye berjalan lancar..;))))

P/s: Name terpakse dirasiekan..sebab tuan punye badan nak surprise sendri...;)))

P/s ii : Doakan aku...;))))

Sape2 kawan2 yang takde blog, boleh komen gune name/url <--letak name je (Klik kat comment as tu pilih name/url) (since ramai yang tanye..aku kasi tau la...;p)

2 comments:

mumet_endase said...

sapa??? ada lobang utk aku x? haha

Hidayah Hanif said...

hahahaaa..yg penting bukan aku..keskeskes..kalo ade lobang..aku kene try dulu..yg baki2 br kasi tau ko..;p