Friday, October 15, 2010

KERJA!KERJA!KERJA!

Kerja?

Ohh kerja.. kite kerja untuk ape? bagi sesetengah orang, untuk mencarik duit, memberi nafkah kat anak2 (same la tu), meningkatkan taraf hidup. Ape2 pon sebab kite untuk kerja pastinye yang paling utama adelah Lillahi Ta'ala kan. 

Dalam mase due hari ni, 4 orang kawan2 aku mengadu masalah kerje kat aku. Ahahahaaaa.. mule2 sorang, pastu 2 orang, masuk yang ketige aku takleh blah dah, aku gelak kaw2 dulu sblm aku dgr cite dye sampai kawan aku tanye kenape. So aku kasi tau dye yang dye org ketige yang cerite masalah kerje ngan aku. Ohh okey, Mase ondeway wat entry ni tambah lagi sorang. Ade yang taknak jd cekgu muzik tapi nak jd Man10 lah, ade plak company wat hal lah, ade plak yang terlalu banyak kerje lalu ajak aku p joging lah, ade yang nak bukak bisnes baju secare on9 gare2 minyak nak naek tak lame lagi! (Ohhh NOOOO), mcm2 crite & aku juga punya crita. Ahahahaaa.

Anyway, critela ape2 pon masalah korang kat aku, mane aku leh tlg tu aku tlg, yang mane tak leh tu, aku dengar je & akan cube memberi ape2 pro & cons. That's what friends are for kan? Good luck memasing yang bekerje, bile  dapat bonus ke durian runtuh ke, jgn time tu lupe aku..ekekekekee 

Mari kite kerje care aku..lol
Serban ke?

Alaa2 makcik nak p sawah..;p

Oppss..bukan baby aku..hahahaa..baby opis mate aku K.Mariam


P/S: Aku sendri pon tak tau mcm mane ngan status kerje aku, papehal nnt, kawan2 aku, jgn lari dr aku..huaaaaaaa, T_T . Ni yang rase nak tukar profession jd kaunselor ni, sape de masalah kerje ke cinte ke dalaman ke luaran ke..carik la aku..kuikuikui

No comments: