Tuesday, October 19, 2010

Kisah kite dulu2

Lately ni, aku adelah berborak2 ngan kawan2 Sekolah Menengah dulu, terbukak pulak kisah2 dulu. Kisah2 dulu yang lebih berkisar kepade zaman2 minat2 kat orang, atau lebeh dikenali dengan zaman budak baru nak naik. 

Ahahahaaa..dari satu cerite ke satu cerite, rindu plak aku zaman2 gossip & bisik2 (bisik ke?takde maknenye..;p) macam2 cerite plak yg terbukak, adeyy..hahaa..ade gak yg aku tak igt, ade gak yg aku plak mengingatkan. macam2 cerite, nak cerite kat sini pon bahaye, risau gak Imiginary Die Hard Fans aku nanges2 plak kang kalo2 ade yg terbace2..keskeskes.

Anyway banyak gak lagu2 yang biase kitorang dgr bile layan jiwang2 dok tepi koridor or tangge, nyanyi2 kann. Ohh cepatnye mase berlalu..:(

Antare lagu2 yang masuk dalam carta2 kitorang dulu:-

Belaian Jiwe..;)))
Semua lagu Anuar Zain & innuendo..;))))

Mengintai dari tirai kamar

masih terserlah ayumu <--versi karok lagi..;p


Ahahaaaaa...jiwang sehhhh..kate brutall..peehhhh...;p

P/s: Standard aku dulu..minat orang..tp nnt orang tu minat orang laen...lalalaaaa~~

5 comments:

milah hasan said...

paling tak lupe, 'permaisuri' la.. bleh plak aku layan lagu tuh kan.. hahahah! siap jemur2 bateri lagi.. keh3..

Hidayah Hanif said...

ahaahaaaa..takleh blahh..tu ko ngan ijat nye kerje..keskeskess...aku,fue, azie ade gak layan innuendo..gilerrr laaa weihhh..

Anonymous said...

aaaaaaaaa! rendu zmn sekolah..

-anie-
ak da lame xbukak blog..huhuhu

ismahsaibudin said...

AHAHAHAAHHAHAHA standard aku pun camtu gak mane ade orang nak suke aku kot. last2 pikir2 lah sampai 100 tahun akan datang pun, TAK HINGIN AKU NAK BUDAK SKOLAH KITE TUHHH!!! ehhhhhh dayah, terase pulak nanti hehehehehehehehehhehe

jangan mara :P

Hidayah Hanif said...

anie: kannnnnnnnnnnnnnnnnn!!!

eleehhh semutt ko poyooo..aku takde la sampai nak kasi2 surat layang...;p...ahahahahaaa...korek cite ko plak..;p