Saturday, December 18, 2010

(Review) Hantu Kak Limah Balik Rumah

Balik kerje semalam terase macam nak pegi tengok movie.. memandangkan kelmarin aku dah beli 2 tiket Ngankung, alih2 ade hal yang tak dapat dielakkan make ter'burn' la tiket tersebut. Akibat kecewe dengan tak dapat nye tengok Ngangkung. Make semalam aku pon mengajak adik2 ku untuk tengok Hantu Kak Limah Balik Rumah.

So mase nak beli pop corn tetibe adik aku yang bongsu bisik2 kat aku..

"Kak..look at that dem big monstaarrr.."

Aku pon tengoklah..ehh macam kenal..Mimie la..aku pon tegur la dye..hahhaaa...naseb dye ingat aku..dye kate dye dapat kumpul2 kan pondan sekalian nak tengok cerite yang macam kitorang tengok..

Jodoh ke hape..hahahaaaa

So ceritenye memule je dah ade Awie..huhuuu...comei2..di ikuti dengan nampaknye Hantu Kak Limah tu...memang takleh blah aku tengok hantu tu..huhuhuu..

So scene2 seterusnye datanglah segale bomoh nak halau hantu Kak Limah tu.. memang setiap scene tu aku tegelak2 giler2 macam bangang..Wakakakakaa..

So bagi aku semue watak2 dalam tu memang hidop la lawak sempoi dorang.. semue kire macam..'macam2 ragam'lah..

Memang terbaek la wa cakap sama lu..gandingan lawak2 selamber..huhuhuuu...aku kasi 4 dari 5 bintang.. Ending dye agak sedeh..malas nak cerite lebih2 sile tengok sendri..;p





p/s: Hantu Kopek tu boleh lepas plak ekk..bukan sensed ke..huhuhuuuu


kiutnye awie..;))))

Sape2 kawan2 yang takde blog, boleh komen gune Name/URL <--letak name je (Klik kat comment as tu pilih name/URL) (since ramai yang tanye..aku kasi tau la...;p)

No comments: