Thursday, December 9, 2010

Lagi Boss dari Boss

Bersemangat waja ari ni aku bangun awal..pukul 6.40pg aku dah siap2 dah..
Pukul 6.50pg aku pon nak kuar dari umah..haihhh..mane kunci kete ni..selalu dok dalam handbag..apesal takde plak.. aku geledah handbag, cari bawah kusi, atas meje, bawah katil kot2 la aku terbawak tido semalam

TAKDE!!!!!!!!

Mane pegi nye kunci kete haku niiiii.. aduh..dah la ari ni ade assesment..tu aku beriye bangun2 awal even ujan kat luar..aku masih boleh bangun..punye la bersemangat waja nye..

Aku pon kol la mak aku..mane tau bapak aku teramik..tak dapat..aku kol bapak aku..pon tak dapat..ahhh sudahhh...naye la gini..aku kol mak aku semule, baru dapat..fuhhh lege..pas mak aku tanye bapak aku..memang bapak aku teramik pagi tadi...huuaaaa...apesal boleh teramik plak ni..mesti aku letak kat sebelah tv semalam ni..

(mak&bapak aku balik andalas nak mandi2 pukul 6.30pg tu..aku bukan tak mandi..aku mandi dari air dalam bejana ajaib sudah..ade lagi separuh air dalam tu)

Jam dah pukul 7.10pg..huuuu..ujan kat luar...mau jem ni..aku pon mesej la opis mate aku & boss aku..kate aku maybe lambat..

Bapak & mak aku pon sampai dalam pukul 8.01pg macam tu..huaaaaaa..bapak aku boleh sengeh2 lagi dah teramik kunci aku..huuuu..Boss aku siap dah sampai opis pukul 6 pagi kot tu la sape suro dye tak siap keje..;p..aduh2..ku gapai kunci dan gerak ke opis..jem tak yah cite la..dari Shah Alam kot dah jem..jenuh aku nak sampai PJ..naseb agak awal..dalam 9.15 aku sampai opis..orang2 yang nak dok dtg opis pon sampai dalam kol 10.05pg..naseb aku dah settle sume semalam..huhuhuu...;p

macam mane la boleh teramik sekali?..:(
nanti aku nak beli key chain la..nak asing2 kunci2 umah ngan kete..umah dah la banyak..huihuihui


p/s: naseb la pagi tadi drive kete pon macam kat cameron je sejuknye..;p


Sape2 kawan2 yang takde blog, boleh komen gune Name/URL <--letak name je (Klik kat comment as tu pilih name/URL) (since ramai yang tanye..aku kasi tau la...;p)

No comments: