Wednesday, December 22, 2010

Parking STICKER!!! Pink pulak tu..;p

Hahahahaaa...weihh aku teruje gilos sebab dapat parking sticker kaler pink..sebab boleh park dalam bangunan..tak yah la nak menabung serte dapat surat2 cinte dari orang yang sudi menagih duit aku..hahahhaaa..

So pas ni..tak kesah la kot aku ni kalo takat orang2 sekitar PJ ni nak roger2 aku panggil lunch ke nak blanje lunch ke ape ke..tak kesah weihh..sile2..kang kate asik makan kat kafe-kak pah je plak kan kan kan..;p

Hahahahaaa...aku lagi teruje bile dapat sticker pink sebab sebelum ni..time2 aku rajin la nak bayar parking bulanan ni..aku dapat sticker kuning..so sticker kuning ni sangat la kedalam dan terdedah dekat cahaya matahari..memang hangus la kalo nak park kat luar..sebab tu la aku rajin park kat bawah pokok and selalu kene saman ngan MBPJ..huahuahuaaa

p/s: Sticker pink aku dapat dari boss aku..so orang lame punye parking boleh park dalam kawasan bangunan..huihuihui

p/s ii: Aku memang poyo dapat parking sticker pink pon nak kecoh2 macam la Wisma Ali Bawal ni tukar name jadi Wisma Hidayah Hanif...ehh..tapi sape tau kan kan kan...;p

p/s iii: Ajak je la aku makan kat luar..tapi lagi bagus kalo datang jempot aku..memang tak tolak deerrr...

Sape2 kawan2 yang takde blog, boleh komen gune Name/URL <--letak name je (Klik kat comment as tu pilih name/URL) (since ramai yang tanye..aku kasi tau la...;p)

No comments: