Tuesday, October 5, 2010

Tontot





it's about me..


yes..tontot..nape name dye tontot?..sebab aku tak nampak ekor dye...ooohhh...mungkin juge dye tiade ekor..poor tontot..  -_-"


  can u see my ekor???huuhhh -_-"


ok2..memandangkan jiwe aku yg tgh kacau ni..aku trus teringat kan arwah tontot yg satu ketike dulu pernah menceriakan hidup aku ketike jiwe tgh kacau. Tontot adelah sekor kucing yg sangat manje dan comel, dye adelah half persian half kucing jalanan. Aku igt lagi..suatu ketike dulu..antara dialog aku ngan dye:


(aku yg sedang terbaring demam di atas katil)


tontot: meoww..meowww  (uittt...bangunlaa..kucing dah lapar ni..tdo jee tau..)


aku: (sambil mengusap kepale dye) tontot lapar yee..jap yee..nnt org turun kasi mamam..org pening laa..tak larat nak turun ni..


tontot: meeoowwwww (berlari turun dengan harapan aku ikot dye dr belakang tuk kasi makan)


(aku masih terbaring n tak turun2 lagi)


tontot:(naek semule ke bilik aku n naek kat atas katil lalu mengiaw2) meeoowwww...prrrrr..prrrr...(napee ni..sakit kepale yee..meh kucing picit kan..)


lalu tontot memicit kepale aku..n macam tau2 je aku sakit kepale..(tontot ni takla manje sgt pon mcm jenis kucing2 yg suke tolak2 tgn dye kat badan kite tu..so aku agak terkejot bile dye wat camtu kat aku..)


n pas tu aku cube gagahkan diri utk memberi dye makan..


p/s: aku rindu dye sgt2..lagi2 time aku tgh jiwe kacau..sebab dye slalu dgr ape aku cakap..walaupon tak pernah tlg aku selesaikan masalah2 tu~~...T_T 


2nd p/s: aku tau sape yg nanges bace entry ni..;p -abg tontot-

1 comment:

Ahmad Taufiq said...

tontot..you'll always be in our heart.. (^_^)