Sunday, October 10, 2010

RE: ENTRY YANG BAKAL MENGUNDANG BAHANA


Ahahaa..since aku ni baru dlm dunie blog2 ni..aku pon bertanye la macam2 soklan dr senior2..salah sorang nye adelah NHMS. Dye ni dah tak berblog selame 3 taun tapi tergugat ngan aku so dye dah start balik. Aku cam pelik la. Asal aku reply je kat comment mesti dye reply cepat. Kalo FB ade la notification kan. So aku tanye la, mcm mane dye tau org reply <---(noob..so what?;p) aku tanye lagi adekah dye gune Yahoo Mail. So dye jawab tak. aku tanye mcm mane ko tau de org reply?. Dye kate selalu bukak.
okey fine..aku rase dye bukak blog dye setiap 5 saat kot..ekekekekekeke..

Amponn Encik Gigih


.

3 comments:

mumet_endase said...

haha. setiap 5 saat tu x der la. tapi sejara jujurnya x pernah tutup. wakawaka

Hidayah Hanif said...

ahahaaa..lagi DIVA dari aku ko ni..;p

Anonymous said...

Kami sekelompok relawan dan memulai inisiatif merek baru dalam sebuah komunitas. weblog Anda diberikan kepada kita informasi berharga untuk bekerja pada. Anda telah melakukan pekerjaan yang menakjubkan!