Thursday, September 30, 2010

Salam...



Hyee...lol..ape aku nak taip ekk..hahaaa...banyak yg boleh dikongsi..cume tak tau nak start dr mane..weeehuuuuuu....lalalaaaa~~~

ok2..hahaa...Aku anak jati klang..lahir+belajar+dididik serta dibesarkan disini..
Membesar sebagai seorang kanak2 yg riang & nakal & lasak & degil..;)))). Yee..aku tau..perjalanan aku masih panjang..tuk aku mencapai segale cite2 aku.. kepade peminat2 & yg bakal jd peminat aku..selamat membace..bakal entry2 aku...huhuhuuuu~~

yeahh..aku bakal mengarut..lol

5 comments:

mumet_endase said...

ni yg rasa nak start balik :p

Hidayah Hanif said...

start jgn tak start..hahaaa...bosan la fb..status leh letak 2 3 baris je..blog leh jd dari..kuikuikui

ismahsaibudin said...

welcome to the club!!! follow aku gak ehhhh :D

kalau nak bace private blog aku just give me ur email hehehehheheheheheh PRIVATE KOT.

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

aku dah baca blog private Ismah.takde cite pasal saiz bra pun.takyah la private.hahahaha

Hidayah Hanif said...

hahahaa..razi mengong..ko de ke private blog..mane tau antare ko n zamir ke..atau iqbal..kuikuikui