Friday, October 15, 2010

lelaki tunggal berperempuan due?

Ahahaaa..apenye tajuk laa..sengal tol. Ni mengesahkan seorang opis mate aku Mamut (bukan name betol) yang sudah mempunyai kekaseh ati, tetapi telah di'offer' oleh maknye seorang nurse. Sile ikuti kisahnye:-


Mamut: Aku pening betul la

Aku: Apesal plak ko ni?

Mamut: Pening la, ade ke mak aku tetibe offer aku sorang nurse.

Aku: Aikk, takkan mak ko tak tau ko de awek?

Mamut: Tak tau, tapi aku serbe salah la, kalo aku tak terime kang mak aku kecik ati, tapi kesian plak kat awek aku.

Aku: Dah tu kasi taula mak ko yang ko dah de gewe, sengeell.

Mamut: Takleh.. aku tak nak kecewekan mak aku (gedik la..kate je la nak gak kat nurse tu..;p)

Aku: Pulak. Abis tu, awek ko dah tau lom?

Mamut: Tak tau lagi tapi aku tau la ape aku nak wat.

Aku: Ape ko nak wat?

Mamut : Aku takleh kalo mak aku dah terlintas dalam ati pon, aku tak berani nak derhake, yela mesti mak aku mengharap. Lagi pon aku kenal mak aku, lagi lame dari aku kenal awek aku. So aku rase, aku kene dengar ckp mak aku.

Aku: Monkey Winks camtu je ke? (dan2 la taknak derhake..lol)

Mamut: Takpe, aku sayang awek aku tapi aku taknak kecewe kan mak aku. So dedue aku sapu

Aku:   Monkey Emoticon

P/S: Watever la Mamut..ahahaa..skang dye tgh bengang ngan aku, pastu nak gantung name & no fon aku tepi jln+depan2 kedai & sebagainye..;p





No comments: