Tuesday, March 29, 2011

Mengarut sebentar bersama aku

Salam,

Aku takde idea nak tulis ape sebenarnye, keje ade tengah wat pon.
So aku pon bukak facebook (cam beselaa..) So aku tengok tengok kawan-kawan, musuh-musuh, sedare-mare punye perkembangan semase. Dapat tau la sape yang tengah bercinte, tengah nak tunang, tengah nak kawen dan  tengah nak putus cinte dan sebagainyela.

Ape yang aku dapat simpulkan kat sini, agak merbahaye kalau kite terlalu exposekan perihal diri kite, sebab mungkin jugak salah seorang dari rakan2 di Facebook adelah Agen 009, takpon pembunuh upahan, tak pon yang dengki dengan kebahagian kite pastu nak mandrem dengan amik gambo2 dari internet. (ape aku mengarut ni sengal!) Tapi yang paling penting ade jugak yang menjadi stalker secare senyap, atau silent stalker (adeke?) lalu menjadi seorang anaroxia apebile membace wall to wall seperti ini contohnye :-

X: hye sayang
Y: luv u
X: b rindu la
Y: b punnn...muaahhhxx
X: alaa b niii

Oiiii...aku DUKU luku jugak kang..orang lain bercinte gak..tapi takde la sampai nak meng'anaroxia' kan orang lain. (Kate aku dalam ati..hahahaaa)

Mesej2 kat tepon sudah..nak gak kasi tau satu alam maye ni ke..pehal?

Hahahahaaa..aku tak kesah pon lantak ko la ko punye FB ikut ko la kan bukan satu masalah pon kat aku. Tapi ape yang membimbangkan ialah apebile orang yang dah berkahwin pastu update status yang seperti sedang bermasalah dengan pasangan. Itu paling paling paling paling sangat tak boleh.. Uihhh..

So..Pandai2 la kite menggunekan laman2 sosial ni dan tau cemane nak kawal emosi tanpe terlepas taip dan sume orang tau..hahahahaaa

Agak2 jiwe kacau tu, jangan la dekat2 komputer, kesian orang nak tengok status setiap 5 saat kite, tak pon tengah bercinte bagai nak rak..kang dah gaduh2 malu sendri..huhuhuuu. Banyak keburukan dari kebaikan ni..kalau dulu terlajak kate hati terguris, sekang terlajak taip sampai kiamat la orang ingat..huhuhuu

Layann~~


~~aku punya manja kau saja boleh rasa..rahsia kite berdua~~



p/s: Kadang2 baik takyah tau sebab pas dah tau sakit ati sensorang..mengong~


p/s ii: aku nak deactivate FB la..hahahahahahaaaaa

3 comments:

tengkorakemas said...

salah satu sebab kenapa aku takde fb, ada banyak lanun di luar sana nak tau rahsia kapal Tengkorak Emas dan komandernya ni..keh3

mumet_endase said...

ko perli aku eh hahahaha cilakak

Hidayah Hanif said...

@tengkorak emas..wahhh..glemer upenye..keskeskeskes...

@boboy..terase ke?ahahahaa..aku tak perli ko pon..sebenarnye jiwe aku yg tgh kacau ni..tu aku luahkan di blog..bukan di FB..wahahaaa