Monday, March 28, 2011

Jem yang bukan disapu pade roti!

Salam

Jem dalam bahase omputihnye Jam.. Kalau dah namenye Petaling Jaya, memang sinonim lah dengan Jem..

So mari kite tontoni perjalanan dari Klang ke Petaling Jaya ketike ade kemalangan..


Perjalanan bermula dari Klang, time ni aku dah carik jalan lain kenkonon tak jem tapi hasilnye still same.


Time ni dah sampai Shah Alam dah start Jem tuk sampai ke Tol Batu Tiga



Nampak tak betape jauhnye Jem..kan..perhatikan Lancer di depan eh silap..depannnn Lancer tu..pandang jauhh..


Panjang kan Jem


Jemm


Lorong Smart Tag yang sangat tak smart..sebab Jemm


Tetibe Inspira de depan aku..huahuahuahuaaaa...


tengok dengan lebih dekat lagi..sekali imbas macam Lancer..


Hahaaa..boleh plak dorang ni bertemu..sempat la aku usha ape yang same antare due kerete ni..


Kuar dari tol..same jugak jemm nye..dari sini dah dekat je nak ke opis..tapi masalah ni yang melambatkan..:(


Ujan pulak..huhuhuuu

P/s: Jangan di tanye keje di kota kenape stress..


p/s ii: Rase nak keje menoreh getah je..huuuhhhh




5 comments:

tengkorakemas said...

okay bagus, anda berjaya selesaikan tugasan, sekarang, sila nyatakan dua persamaan dan perbezaan antara inspira dan lancer XD

mumet_endase said...

hey pagi tadi aku pergi ok jer? :p

Hidayah Hanif said...

@tengkorak emas..hahahaaa...chasis je same..ekseseri lain..keskeskes..satu acuan.. cukup tuk menjawab soklan..keskeskes

@boboy..kan tertere ketike kemalangan..cetttt

fana said...

aku pun suka wat keje cam ko ni... dulu akku wat masa bawak moto.. huuu bahaya gile pegang stereng satu tangan.. hehe

Hidayah Hanif said...

@paan..uihhh..lagi bahayeeeee