Monday, January 17, 2011

Bawak kete pelan2 dengan Speaker Full BLAST!

Ape perasaan biler pasang lagu kuat2 dalam kete pastu lalu depan surau & depan masjid? Bangge ke?Aku menyampah betul kalo orang wat camtu lagi2 waktu maghrib dan yang buat tu orang melayu islam..

Untuk mengetahui ape perasaan orang yang buat macam tu..Aku & adik2 aku pon try la..ahahahahaa...tapi aku tak la kurang hajor nak pegi memekak kat masjid ke surau ke..

Aku cume lalu depan kedai makan dekat kawasan umah aku yang pakcik2 & budak2 mude tengah lepak2 malam minggu & kedai motor tempat mat2 motor tengah lepak2..Pastu aku lalu pulak kat tempat yang orang jual2 kertas judi tu..pastu ramai budak lepak situ..Ape yang penting kene kuatkan speaker..and perlahankan kenderaan anda dengan buat muke tak bersalah tapi kene buat muke BANGGE!!!.. Jangan lupe turunkan tingkap yee..

Pemilihan lagu juge kene seswai...Aku pilih lagu...

     

SM Salim Selamat Tinggal BungaKu


(Tapi mase dalam kete aku tu versi orkestra memang terbaik laa kannn)


Ahahahahahaaa..serius BANGGE biler orang kat luar tu pandang sambil berkate...

WAHHH LAGUUUU~~

p/s : Tak de kerje kan..Aku wat keje ni time pukul 12lebih malam..ahahhahaaaa...

Sape2 kawan2 yang takde blog, boleh komen gune Name/URL <--letak name je (Klik kat comment as tu pilih name/URL) (since ramai yang tanye..aku kasi tau la...;p)

6 comments:

Dinaz said...

ingatkan nak bingitkan telinga dorang dgn lagu heavy ke......naseb baik..

Kopi Susu said...

lagu mmg terbaek la...lau pasang lagu bila israil lagi best kot....hahahahaha

anak aris said...

gilo..dah xde keje la tu

mizz annie said...

weh dayah.
ak sukeeeeeee gile ah lagu nih.
mmg stylo abess ko pasang2 kuat2.
hahaha!

jomsantaisekejap said...

Tak tahulah kalau orang lain..macam sy ni walaupun minat dengar lagu dan ada jugak pasang kuat2 bila lagu favourite keluar, tapi bila lalu je depan masjid, sy off kan. Bila lalu je depan kubur, sy off kan... Dah terbiasa...
Tapi kalau nak pasang lagu kuat2 tengah2 malam dalam kereta pulak tu, hati2 sikit, tengok siapa yang sebenarnya nyanyi...suara dalam radio atau suara.....

Fadzli Amir said...

Hahhahaa...lagu ni bass dia kureng la....tak memberi kesan sangat tu...