Friday, April 1, 2011

Sugar Daddy Ohh Sugar Glider

Salam,

Hari ini mari kite berkenalan dengan pendatang baru dalam rumah kami, BUGSY.
Dye merupakan sekor Sugar Glider Jantan  yang sangat GEDIK. 


Skodeng2 ape di dalam!



 Sangat mengade2 tapi kiut sampai rase cam nak picit2 je sedang tidur di dalam stokin baby.



Dengan dengkinye aku pakse dye kuar..hahahahaaaaaa



Jangan ingat buat muke kiut camtu aku nak simpati..cube lagi..cube lagi sampai berjaye..;p



Sedang pakse Bugsy menunjukkan sayapnye..(sayap ke kepak?emmm...) 



 Nak lari carik stokin dye semule..sian2..



Bulu cam karpet..lembutttttt...macam pakai Softlan Daia lupekan yang lain (cam tangan cacat plak dah..)



Tido balik dalam stokin lain plak..;)))))


Bugsy ni makan buah2 macam epel, durian, stroberi, pastu minum nak susu soya yang serbuk dalam tin tuk baby tu. Sangat mengade2..naseb la adik aku yang punye..so dye la bele..tak terbele aku makan nak mahal2 gini..huhuhuuu..Benny n Brownie pon yg makan keret RM3.00 sehari tu pon aku dah pening sampai rase nak tanam keret je..huhuhuhuu

Nanti aku nak ajor dye makan ni plak

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Nyumnyummm..sedap pulak tengok rojak ni..ce klik tuk lebeh jelas..srrottttt..melelehhh..huihuihuiii..


p/s: Knape adik aku yg student lagi banyak duit dari aku yang bekerje ni?hmmmm...

p/s ii: Aku nak paw la sesape beli hoq tino pulak..ade poket..hehehee..cam kenggeru plak dah..;))))



6 comments:

tengkorakemas said...

er..bugsy tak gigit ke?musim durian sekarang bolehla bugsy melantak..

sepanjang hidup aku..aku cuma ada bela ikan emas dgn pokemon je..

Hidayah Hanif said...

takde plak kene gigit..kene kencing adela..hahaaa..aku tak try lagi kasi duyan..nnt try la..ekekekkee..takpe..pasni ko bele ulor sawe pulok..;p

milah hasan said...

woi! sugar glider is superb! my friend ada yg bela.. sgt aktif kan?! love! love! love! bape tahun dah bugsy tuh? tgk cm kecik lagi je, kan?

Hidayah Hanif said...

hahahaaaa...baru 3 bulan usienye..heeheheeeee...kecik sgt lagi..nanti dah beso sikit leh bawak jalan2 isi dalam beg..;))))))

mumet_endase said...

cute nye rasa nak ramas2 jer :)

mizz annie said...

ak suke gmba wat muke kiut simpati tuuuu..
geramnyeeee!