Monday, November 22, 2010

Masalah negare juge masalah aku?

So ari ni mari kite menangani masalah care aku..

Ohh..aku begitu banyak masalah sekarang..
tapi aku malas nak pikir
hidup kene enjoy..masalah tolak tepi 
macam bukan aku je..lol
Seriusly aku penat & bosan
sile beri ruang untuk aku makan eskrim baskin & robin
ape aku mengarut ni Setan!
weihh bosan aku rase nak balik umah n maen ngan kucing2 & benny

Persoalannye...

Biler aku leh jd boss n balik sesuke ati?

Adekah aku jiwe kacau?

Apekah cerite 2 alam arahan Dr Rozmey tu bes?

Apekah eskim baskin & robin dah naek harge?



Lagu ni bes tuk orang jiwe kacau.. kadang2 biler kite jiwe kacau kite leh wat mende2 pelik..so JANGAN!..jom kite berbalik pade Khaliq..layan lagu ni


Lirik gune bahase aku

Bila-bila kau rase kau takleh blah
kau rase sungguh terkapai-kapai
dan terase kesorangan
sumenya gelap 
dan tak tau nak pilih jalan mane
jangan putus ase..
Allah sentiase berada bersame2 kite..


p/s: Baek kite menanges di tikar sejadah dari menanges sepanjang jem..sebab Allah maha mendengar & maha mengetahui ape yg ade di dalam ati kite..wallahua'lam.. kene ubah care ni..





Sape2 kawan2 yang takde blog, boleh komen gune Name/URL <--letak name je (Klik kat comment as tu pilih name/URL) (since ramai yang tanye..aku kasi tau la...;p)


.

2 comments:

WAHIDA ALIAS said...

hahha..terbaek itu translation

Hidayah Hanif said...

heheheee...cube nyanyi versi tu..;p